söndag 20 november 2011

Första heldagen hemma

Vår dag har varit riktigt mysig och vi har bara varit hemma och myst tillsammans hela vår familj som numera består av 4 personer. För bara 1 år och 8 månader sedan var det bara jag och Jonas, men nu har vi alltså två små underbara guldklimpar också.

Dagen började riktigt bra, Joppe sov hela natten fram till 07:30 och Lillebror sov nästan hela natten han också. Jag och Jonas vaknade därför uppe riktigt pigga, verkligen skönt. Jag passade även på att ta mig en extra vilostund tillsammans med lillebror medan Jonas och Joppe åt lunch tillsammans.

Vi har haft besök idag också, farmor och farfar var här samt farbror Peter och Anneli. Det är alltid trevligt med besök och tack än en gång för presenten och blomman.

Farmor och farfar tillsammans med lillebror

1 kommentar:

  1. ååh så härligt.. å så skönt för er att ni är utvilade efter förra natten, kan ju annars lätt hända att rytmen blir helt fel med en liten till.. jag är såå glad för er skull! (och fortfarande väldit nyfiken på sötnosens namn och födel.. hihi.. går nästan runt och biter på naglarna för jag ser fram emot en liten berättelse.!

    SvaraRadera