torsdag 24 november 2011

Invigning av syskonvagn

Igår invigde Joppe och Molle syskonvagnen. Vi tog med oss den till Skövde när vi skulle på återbesöket och både Joppe och Molle verkade nöjda över vagnvalet. De kunde ju givetvis inte uttrycka sig med ord, men det var inga tårar eller sura miner i alla fall. Jag tycker vagnen är lättkörd och smidig och jag hoppas att den även kommer att fungera bra i snön när den kommer. Än så länge har jag inte tagit någon långpromenad med vagnen, men när jag gör det ska jag bedömma vagnen lite mer.

4 kommentarer:

  1. Gud va fräch du är människa! Inte kan man tro att det är mindre än en vecka sen du krystade ut en liten knodd =)

    SvaraRadera
  2. Bara dom inte gråter är det ett bra betyg :-)

    SvaraRadera
  3. Så pigg allert å fin mamma redan efter förlossningen :-) hääärligt! Å vad fin vagnen är.. Den ser så smidig ut för att vara syskonvagn. Upplever ni platserna för barnen som små? Längtar tills vi ska hämta ut lillebrors vagn.. Den skulle komma från emmaljunga till vår butik i dec.. Vi valde att beställa den till då :-) lite lagom. Var hos bm idag föresten å bäsen ligger kvar där han sja, neråt.. Å allt annat va bra också.. Men på riktigy tror jag att jag ska ringa om en undersökning för att se om tappen påverkas av mina sammandragningar. Vill vara på säkra sidan och veta.. :-)

    SvaraRadera