onsdag 30 november 2011

Sista dagen

Idag är det sista dagen i november och imorgon välkomnar vi december månad. Känns jättekonstigt att det redan är december imorgon, vilket säkerligen beror på att vi inte har någon snö. Men jag är i alla fall glad över att december är här, så mysigt med advent och sen jul.

Jag är dock lite stressad över att jag inte har köpt så mycket julklappar än. Men min snälla mamma och pappa har lovat att de kan ha Joppe någon dag så att jag, Jonas och Molle kan åka iväg och julshoppa. Jag vill helst inte ta med mig Joppe när man ska julhandla en hel dag, tycker så synd om honom som får sitta så mycket i vagnen. Samtidigt som jag vet att han inte tycker om att gå i affärer så länge. Därför får han det mycket bättre hos sin mormor och morfar där han kan få leka och busa hur mycket han vill. Nu gäller det bara att bestämma en dag, så att det blir av.

Jag tillsammans med busiga Joppe och lugna Molle

3 kommentarer:

  1. Så fint! Mamma och två söner.

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder! Vi har knappt köpt en enda julklapp men jag känner mig inte stressad. Nätshopping kan ju alltid göras hemifrån =)

    SvaraRadera