lördag 19 november 2011

Vår minste prins

16 kommentarer:

  1. Å så söt han är!! Stort grattis till er! Men han ser inte ut att vara så jättelik Joppe eller? Och vad ska han heta? Kram Från fam Pettersson

    SvaraRadera
  2. sötnosen!!! Grattis i massor!!! Hoppas ni alla mår bra?! massa kramar

    SvaraRadera
  3. Åååh så fin han är.. Vad har han fått för fint namn.. ? Jag hoppas vår pojk passar i de namn vi har för det skulle joline hetat om hon hade råkat va en pojk. De namnet ligger därför varmt om hjärtat och vi kan därför ej komma på fler alternativa namn.. :-) jag är så oerhört glad för er skull.. Kramar

    SvaraRadera
  4. Tänk att det var JUST HAN där på bilden, den söta lilla klimpen som låg i din mage.. som först bara var ett liten ärta! livet är för härligt. Det är så ofattbart vilken lycka.. jag blev lyckotårögd nu när jag fick se bilden på honom.. åååh låt mig få ligga å krysta snart ;)

    SvaraRadera
  5. åååh..GRATTIS fina du! så underbart med en liten prins till!! STORA kramen från mig.

    SvaraRadera
  6. Underbara barn <3 vi blev så glada när vi fick bilden ;)

    SvaraRadera
  7. vilken liten goding! Grattis i massor =)

    SvaraRadera
  8. Åå vad söt Linda. Jag tycker nog allt han är lite lik joppe. Hoppas allt har gått bra och att ni alla mår bra. Kram

    SvaraRadera
  9. Men så söt! Åh vad härligt att få gosa med en liten bebis, blir nog allt lite sugen på en 3:a när jag ser den där bilden :-)

    SvaraRadera
  10. Åh så söt :-) ett jätte grattis till er. Vad mysigt med bebisgos nu i vintertider :-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till hela familjen. Hoppas allt gått bra!

    SvaraRadera
  12. Gud så söt han är! Stor grattis till hela familjen och välkomna hem! Kram

    SvaraRadera
  13. Men Gud så fin han är Linda! Söta söta prins. Hoppas ni mår bra allihop. Njut nu.

    Kram C

    SvaraRadera
  14. Gud så söt han är!!
    Vad ska han heta?
    Än en gång, stort grattis till er!

    /Emelie F

    SvaraRadera
  15. Åååh vilken sötis!!
    Stort grattis till er!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera