fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan

Dagen före julafton är här, dan före dopparedan, den 23:e december, uppesittarkvällen...Denna dagen har jag alltid tyckt extra mycket om, dagen innan årets bästa dag.

Igår kväll vid 21 kom äntligen Moster C och Patrik hem. De bor och jobbar i Sälen (Tandådalen) och har inte varit hemma sedan i början av november. På så vis har de inte träffat Molle förrän nu. Vi är så glada över att de är hemma några dagar nu över jul, för vi har saknat dem så mycket. Mamma och pappa (ja mamma hade väl mest grejat kan jag tänka mig) hade gjort en jättegod middag som de bjöd oss alla på.

Joppe har inte träffat Moster C och Patrik ännu eftersom han sov igår när de kom hem. Så nu väntar vi på att de ska vakna så att de kan få överraska Joppe. Det ska bli kul att få se Joppes min när de kommer, han lär bli överlycklig! Molle var däremot vaken hela tiden igår kväll, så han har verkligen hunnit mysa mycket med Moster C och Patrik.

Moster C och Patrik träffar Molle för första gången ♥

1 kommentar:

  1. Gulligull!
    Jag vet iaf att pappan hjälpte till med handlingen! Så lite har han nog hjälpt till :)

    SvaraRadera