tisdag 20 december 2011

God morgon tisdag!

Tisdag idag, vilket innebär att det endast är 2 dagar kvar tills Moster C kommer hem samt 4 dagar kvar till julafton! Häääärlig! Idag har vi inget planerat alls, mer än att vi ska försöka ta oss ut på en promenad samt leka ute i trädgården. Det enda som är jobbigt med att leka ute i trädgården är att Joppe alltid ska smita. Han springer nämligen och gömmer sig bakom vårt garage och därifrån sticker han över till grannens tomt. Vi har nämligen inget staket som avgränsar, bara några buskar och små träd som är lätt att smita emellan. Så det blir mycket jagande för den stackars mamman.

Bilder från igår då vi var ute och lekte i trädgården.

1 kommentar:

  1. vad kul att du gillar när jag uppdaterar bloggen :-) jag är ju inne hos dig flera ggr per dag ocksä, men oftast via mobilen, det är därför jag är lite slö med att kommentera, lite svåårare på telefon.. ;-) vad järligt ni ser ut att ha det. Vi har haft det bra, är ju lugna puckat.. Men i dagarna nu skaa jag våga mig ut och handla julklappar. Vi har väntat ytterligare litr ifall den ansträngningen skulle leda till förlossningsstart. Bäst att vara på säkra sidan med bäaena mående.. Tur jag iaf funderat ut de klappar som ska köpas.. Men de lär la va kaos ändå.. Vi får se till att hinna med det innan fredag då det är löning iaf, å alla är ute i sista sekund.. hua.. Jaa de får bli imorgon tror jag allt

    SvaraRadera