torsdag 29 december 2011

Lekstund

Snart ska jag, Joppe och Molle åka hem till Sara och Alfred för att leka lite. Jonas ska kanske också med, men det beror lite på hur det går med Molles rum. Jonas har nämligen påbörjat målarjobbet där inne, vilket jag är mycket glad över. Det ska bli så skönt att få ordning i Molles rum, för nu det senaste har det bara varit ett rum där vi slängt in saker.

I eftermiddag är det dags för mig och Molle att åka till bvc för vägning och mätning samt läkarbesök. Det ska bli spännande att se hur mycket Molle har gått upp, jag tror nämligen att han har gått upp en hel del. Det är stor skillnad på Molle och Joppe för Joppe har alltid varit så liten och Molle tror jag kommer att bli en betydligt längre och större kille.

Gårdagens Molle

1 kommentar:

  1. Nu har jag äntligen läst ifatt lite här.. har suttit så lite vid datorn, och mest städat eller slöat om huuua nu går jag bara omkring och vill att det onda värkarna ska börja så jag får föda barn, hehe... längtar såå! å andra sidan känner jag mig ganska nöjd(i tanken) med 2 barn så jag kanske ska låta karamellen vara att få vara med om graviditet å förlossning kanske jag inte ska vilja stressa fram lixom.. hehe! men det börjar bli lite tungt nu, eller de värsta är la att sova om nätterna! (du ser ju vad klockan är nu exempelvis på mitt inlägg) haha.. på söndag hoppas jag att de blir av att det startar eller iaf närmsta dagarna därefter! :o) nu är det hursomhelst inte alls långt kvar tills han är här oavsett om jag skulle gå över tiden :o) vilket jag definitivt inte tror men iaf..

    Vad underbart att få iordning på molles rum snart också.. vi har nu också ett rum som är "slänga in saker i" rum.. men jag orkar inte ta tag i det ännu(mer än att jag rensat ut allt så det nästan är tomt)! det får väl bli som med eran tajming ungefär. när han är ettpar månader den lille parveln! det ska ju också målas å så!

    Som jag ser så har ni haft en bra jul också.. Även vi.. kanske dags att blogga lite för mig haha!

    Kram på er!!

    SvaraRadera