lördag 31 december 2011

Underligt

I förrgår försvann en massa kort jag tog och jag var riktigt irriterad över det. De fanns varken på datorn eller på minneskortet. Jag försökte med ett recovery-program men inte ens då hittades dem. Jag provade att sätta tillbaka minneskortet i kameran för att se om bilderna låg kvar, men icke. Jag testade även att kolla igår men de gick inte att hitta, därför gav jag upp. Hur som helst så lade jag över gårdagens kort och då helt plötsligt finns de andra korten på minneskortet...underligt men oj vad glad jag blev!

Här kommer några av korten från vår lekstund hemma hos Alfred i torsdags:

Joppe och Alfred leker i Alfreds rum
Molle passade på att ta en vilostund i soffan medan Alfred och Joppe lekte
Alfreds heliumballong var lite otäck i början men sedan var den hur rolig som helst

2 kommentarer:

  1. Va kul att du hitta bilderna :)

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka att hitta nåt som man tror är borta för alltid!

    SvaraRadera