måndag 23 januari 2012

En gnällig dag

Här hemma har det varit gnälligt precis hela dagen. Joppe har inte haft sitt bästa humör direkt. Han har inte velat äta, ville inte gå på promenad och han sov bara en liten stund på vilan tidigare idag. När det kommer till att leka så är det inget som duger och han tröttnar innan vi ens har hunnit börja. Så idag har den här mamman huvudvärk efter allt gnäll. Nu är det snart dags att natta Joppe och jag hoppas att han somnar fort så han kan vakna pigg och glad imorgon.

Ikväll börjar förresten nya avsnitt av "Halv åtta hos mig", ett program som jag tycker är lättsamt och bra. Så jag och Molle ska bädda ner oss i soffan och kika på det medan Jonas åker iväg till gymmet och Joppe förhoppningsvis sover.

Molle har varit lika snäll och go som vanligt idag

6 kommentarer:

  1. Vilken söt bild..

    SvaraRadera
  2. Så fin bild. :)
    Hoppas Joppe somnar gott sen och är glad imorgon.

    Jaa, jag längtar faktiskt också till våren. Kanske mest efter att gå promenader med bebis i barnvagn. :D

    SvaraRadera
  3. Han låter så ljuvlig den där sovtutan. Så ska bebisar vara! ;)

    SvaraRadera
  4. Jätte fina Molle! Jag känner igen mig, men nu har det varit lugnt ett tag här hemma :)

    SvaraRadera
  5. Max och jag tittade på "Halv åtta hos mig" igår. En favorit hos oss med =)

    SvaraRadera
  6. Gnälliga dagar är inge vidare... Hoppas du får en gnällfri dag idag :-) Kram

    SvaraRadera