söndag 22 januari 2012

Snöbollskrig

Igår kväll kom det snö igen och i morse låg den fortfarande kvar till Joppes glädje. För min del kan det lika gärna kvitta nu, men jag är glad för Joppes skull. Efter frukosten hos Petra, Marcus och Charlie hann vi med att leka en stund ute i snön innan lunch och vila. Även busiga mormor kom ut och lekte och hade snöbollskrig med Joppe.

 Joppe är helt fascinerad över all snö
Joppe leker snöbollskrig med mormor och har jättekul, trots att han blir träffad om och om igen

5 kommentarer:

  1. Carro-Mamma till Elsa o Max22 januari 2012 kl. 17:34

    Sötunge!

    SvaraRadera
  2. Å va härligt med snö. Här har det snöat idag men det bidrog inte med så mycket. Några flingor på marken bara. Max är så ledsen över att han aldrig kan använda sin snowracer. han tjatar om det typ varje dag! men man kan ju inte göra så mycket åt vädret direkt!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! :)

    Ja visst är det mys med kvällsfika. Fika överhuvudtaget! :D
    Åh, den filmen är rätt så bra.
    Ja, det känns jättekul! Tiden har gått fort!

    SvaraRadera
  4. Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli någon vinter i år, men fel hade jag och kul är det att åka "pulka", men om några veckor önskar jag vår istället ;)

    SvaraRadera
  5. Lite härligt är det med snön, killarna är nöjda och då är jag nöjd :-)

    SvaraRadera