torsdag 16 februari 2012

En månad kvar

Idag är det den 16 februari, vilket innebär att det exakt är en månad kvar tills Joppe fyller två år. Det känns som om tiden har gått så fort samtidigt som det känns som om Joppe har funnits hos oss hela tiden. Jag ser i alla fall fram emot att fira vår blivande två-åring om en månad.

Eftersom jag har varit dålig hela den här veckan har jag tyvärr inte kunnat vara ute och leka i snön med Joppe, något jag har haft riktigt dåligt samvete för. Men idag när Jonas kom hem från jobbet gick han ut med Joppe och lekte medan jag och Molle var inne och lagade mat. Jonas var gullig och tog med sig kameran ut (ja ja, jag erkänner att jag tvingade honom). Hur som helst så hade de haft en rolig stund tillsammans ute i snön.

Jonas och Joppe gjorde en snögubbe

2 kommentarer:

  1. fy vad trist med feber och mjölkstockning. när jag blev dålig sist så visade sig att jag inte alls hade mjölkstockning utan en infektion som gav samma symptom. Så om du känner dig ur gängorna och febern kommer å går så borde du åka in och kolla!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Liten blir stor :-)

    Önskar jag var lika duktig med kameran.

    SvaraRadera