fredag 24 februari 2012

Fredag i mitt hjärta

Äntligen är veckans bästa dag här, nämligen fredag. Jag och mina små killar har precis haft lunchsällskap av mormor och morfar. Vi bjöd på "Petras fiskgratäng" och den uppskattades som tur var. Jag tycker den är så otroligt god. Kul med lite nya recept och särskilt när de innehåller fisk för vi är lite dåliga på att äta fisk.

Nu ligger Molle och sover gott och Joppe sitter här bredvid och surar. Han vill nämligen ha ipaden. Men det får han inte, för den har jag ;)

Nu längtar jag tills Jonas kommer hem så vi kan starta fredagsmyset. Ska bli så skönt med helg.

Trevlig fredag önskar vi er!

6 kommentarer:

  1. Om Petra är okej med det får du gärna lägga ut receptet! :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också väldans gärna vilja ha ett mumsigt fiskrecept! Om det inte är superhemligt vill säga =)

    SvaraRadera
  3. Carro-Mamma till Elsa o Max24 februari 2012 kl. 13:56

    Hoppas ni får en toppen helg :)

    kram kram

    SvaraRadera
  4. Det är en ytterst väl bevarad familjehemlighet, typ nästan inte alls :)
    Men god är den faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Vill också ha recept =)!

    och du har rätt i att Fredag är veckans bästa dag!! Hoppas ni har en mysig kväll! kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni hade en mysig kväll och att ni får en underbar helg! Kram

    SvaraRadera