lördag 31 mars 2012

Den stora shoppinghelgen

I morse åkte jag och hämtade upp Petra och sedan styrde vi vidare mot Skövde och den stora shoppinghelgen. Både jag och Petra hittade det vi letade efter och lite därtill så vi åkte nöjda och glada hem. Vi hann även med att fika och prata om ditten och datten. Jag kom hem med ett par byxor och smink till mig samt kläder till Joppe.

Det hade gått bra för Jonas med barnen också, vilket innebar att jag kunde shoppa någon timma extra. Jonas hade nämligen lyckats få i Molle lite ersättning. Han hade inte ätit så mycket, men 90 ml är helt okej med tanke på Molles flaskvägran.

2 kommentarer:

  1. Vad shoppade du för skoj? Tråkigt att du inte visar på bloggen. Är ju så skoj o se vad som shoppas. Fast jag kanske är den enda som tycker det ;)

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en riktig shoppingdag! Noah var också en flaskvägrare, så mina utflykter blev aldrig så långa, han vägrade både ersättning och bröstmjölk i flaska :-(

    SvaraRadera