tisdag 20 mars 2012

Tuttig

Molle verkar tack och lov vara frisk i alla fall. Visst att han är lite gnällig och kräks ibland men det gör han annars också. Gnäller gör han enbart då han är trött och oftast har han svårt att koppla av och somna, han vill gärna vara med oss hela tiden och vara vaken. Kräks gör han garanterat för att han äter på tok för mycket. Eller rättare sagt på tok för ofta. Han är väldigt tuttig och oftast vill han inte ha sin napp utan vill mycket hellre tutta på sin mamma. Om han hade varit sjuk så antar jag att han borde varit betydligt slöare, tröttare och kräkas ofta. Jag hoppas min lille Molle håller sig frisk så han kan få en fin dopdag på lördag.

Inte kan Molle vara sjuk när han bjuder oss på leenden och skratt hela tiden

4 kommentarer:

  1. Ger du han mat oftare än han "ska"?! För det är var 3e timme dem "ska" äta väl? Hur länge äter dem var 3e timme, när utökas det? Amningen med Tilde o Milton var helt värdelös o gick inte alls bra. Denna gången hittils går det betydligt bättre. Lägger du honom alltid till brösten om han är tuttig?

    SvaraRadera
  2. Frågar för att det känns som jag är helt ny på det här med amning :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas han få va frisk, han ser så glad o pigg ut på alla bilder, riktig sötis han me!!! Noomi va åxå "supertuttig" o ville inte ha napp. Hon åt på mig var o varannan timma istället, de va allt lite jobbigt o de e klart de blir ju ännu värre för dig som har Joppe åxå,, jag hade ju iaf all tid i världen o sitta i soffan o amma! Skönt ändå att kunna trösta med nåt, mina har alltid fått bröstet när de vill ha!! Kram :)

    SvaraRadera