tisdag 24 april 2012

God natt min skatt!

Det är verkligen helt underbart att ha Moster C och Patrik här hemma. När man inte har möjlighet att träffas så ofta vill man verkligen ta vara på tiden och bara umgås och ha kul tillsammans. Joppe blev som väntat hur glad som helst när de kom och han kramade dem och ville genast leka med dem. Jag och Joppe hade gjort smulpaj med hallon och jordgubbar lagom tills de kom och jag kan tänka mig att det smakade gott med lite fika efter 5-6 timmar i bil.

Joppe får vara uppe lite längre ikväll eftersom Moster C och Patrik är här. Men tröttisen Molle orkade inte riktigt med att vara vaken utan han fick vi natta, det tar på de små krafterna att ha finbesök. Nej nu ska jag inte slösa bort tid vid datorn, nu ska jag umgås med mina nära och kära. Vi hörs imorgon!

Molle säger god natt!

1 kommentar:

  1. Carro - Blivande Fru Gunnarsson25 april 2012 kl. 08:53

    Åå nice, hoppas mobilen är bra nu och att du blev nöjd :) Naaw, haha hon är för go min älskade tjej, och hon gillar er jätte mycket, pratar om er jämt! så kul att vi bor nära och barnen kommer ju följas åt många många år :)

    kram!

    SvaraRadera