onsdag 25 april 2012

På med grillen!

Nu ikväll har vi ätit grillat hemma hos mamma och pappa. Vädret var inte riktigt med oss så pappa fick snällt stå ute i duggregnet och grilla medan vi andra satt inne. Det var riktigt gott med grillat och jag längtar så tills det blir bättre väder så vi kan grilla lite oftare. Ikväll grillade vi lite mixat, både kött, kryddkorvar och grillspett.


Förresten så har jag ju glömt att berätta att Molle slog sovrekord inatt, tjooohoooo! Han chockade mig med att äta kl 23:30 och sen vaknade jag inte förrän 05:45. Jag trodde inte det var sant, jag var tvungen att tänka efter om jag verkligen inte matat honom någon gång där emellan, men icke. Jag frågade till och med Jonas om det möjligtvis var så att han hade lyckats smyga iväg och göra ersättning utan att jag vaknade. Men han var lika förvånad som jag. Det låter kanske inte så märkvärdigt för er som har små barn som sover hela nätterna men för den här stackars mamman som matar typ 3-4 gånger på natten är det helt U.N.D.E.R.B.A.R.T!!!


4 kommentarer:

  1. Hurra!!!! Bra jobbat Molle - fortsätt så :)

    SvaraRadera
  2. åhhh toppen ju!!! gör de till en vana molle ;-)
    guuuud så gott de såg ut på grillen...nu blev ja hungrig ju!!!

    SvaraRadera
  3. åhhh toppen ju!!! gör de till en vana molle ;-)
    guuuud så gott de såg ut på grillen...nu blev ja hungrig ju!!!

    SvaraRadera
  4. I Know the feeling!!! Hoppas att det fortsätter i den riktningen! :)

    SvaraRadera