torsdag 19 april 2012

Tack!

God morgon torsdag och mina underbara läsare!

Tack för alla kommentarer jag fick igår angående Joppe och valet att ha kvar honom på förskolan. Det känns otroligt skönt att det finns fler där ute som tycker att jag gör "rätt" och att jag inte är en hemsk mamma för det. Era ord betyder mycket för mig, tack än en gång!

Om en liten stund ska jag och Molle följa Joppe till förskolan och sen ska vi gå vidare till Ica för att komplettera det jag missade att handla igår. Jag behöver även köpa lite ingredienser till fikat imorgon, för imorgon får vi lek- och fikasällskap. Då kommer nämligen Carro, Elsa och Max hit samt Sara och Alfred. Det ska bli jätteroligt att ses!

Idag fyller även vår minste familjemedlem 5 månader! Hipp hipp hurra för Molle idag!


4 kommentarer:

  1. Klart att du gör rätt, du tänker ju endast på vad som är bäst för Joppe :) Tack för en härlig blogg, ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Grattis Molle! Åh typiskt att ni var upptagna, jag som tänkte föreslå dejt! Kanske nästa vecka? :)

    SvaraRadera
  3. Carro - Blivande Fru Gunnarsson19 april 2012 kl. 12:09

    Grattis Molle :) Vi ser fram emot morgondagen!

    kram

    SvaraRadera
  4. ja a du som sagt helt galet att folk tänker så!?! va faktiskt på barnens dagis idag för att delta och bli intervjuad under en timma av en tjej som läser till förskolelärare och som har just detta med 15 timmars som sitt projektarbete. så ja uttryckte starkt min åskit i detta...å när hon kom till frågan om nackdelarna så kom ja inte på en enda mer än de du just tog upp igår...folks åsikter!!! hon höll nog med mej om att förskola va viktig å att man får sin "egentid" där!! viktigt då växer man nog som individ...även litet barn!!! varför erbjuds annars alla 3 åringar fri förskola liksom!?!
    ang "född 2012" jag har inte sett de men vet att de ska va en tjej med som är härifrån...kanske borde se de?? är de bra??

    kram på er å puss på 5 månaders prinsen

    SvaraRadera