fredag 25 maj 2012

Skylift

Igår kväll hann jag inte blogga och idag har dagen bara rusat förbi så det är inte förrän nu jag har haft tid att sitta ner och blogga. Boven till det är helt klart det otroligt fina vädret. På sommaren har bloggen en tendens att inte prioteras lika mycket. Men jag ska försöka hålla bloggen vid liv nu i sommar dock med färre inlägg.

Igår tog jag och barnen en promenad upp till stan och hälsade på Jonas som stod och jobbade i skyliften. Jag hade lovat Joppe att han skulle få åka den, så det var jag givetvis tvungen att hålla. Joppe var jätteduktig uppe i skyliften och han verkade tycka att det var jättekul. När han kom ner sa han "Mamma Oppe där uppe".

Joppe är förväntansfull
Joppe åker allt högre upp

Igår var det även Förskolans dag och det firades vid Krönikebrunnen i centrum. Joppe var ledig från förskolan eftersom Moster C var hemma, därför missade han firandet där. Men vi beslöt oss att gå och kika där ändå. Barnen hade målat vantar och målat på snäckor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar