torsdag 14 juni 2012

Jeans

För några veckor sedan köpte jag ett par jeans till Joppe. Jag tyckte de såg väldigt sköna ut och samtidigt snygga. Jag är så glad över att jag köpte dem, de sitter supersnyggt och är väldigt lekvänliga. Byxorna har mudd både nertill och upptill vilket innebär att de är sköna i midjan och bra nertill. Ett riktigt bra köp helt enkelt och ett tips till er!

Byxorna är köpta på Kappahl och kostar 229 kr

Jag hade inga direkt bra bilder på jeansen och dessa bilder gör inte jeansen rättvisa, men de visar lite på hur de ser ut i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Riktigt snygga! Vi hade ett par sådana till Charlie fast i storlek 86 och lite mörkare som vi använde som tusan. Just för att dom är snygga men ändå känns som dom är riktigt sköna som ett par mysbyxor..blir sugen på att köpa ett par till nu =)

    SvaraRadera
  2. Va!! Finns de i ljus tvättning nu? Måste köpa med detsamma, har de mörka till Viggo.

    SvaraRadera
  3. Gud så snygga! De måste jag spana in! =) POPs slim fit är annars nästan de enda som sitter ok på min lille "spinkis" =)

    Letar nya inspirerande bloggar! Lust att ta Bloglovin-följe?

    Kram!

    SvaraRadera