måndag 18 juni 2012

Midsommarveckan är här!

Idag är det måndag och midsommarveckan är här!

Jag tycker oftast inte att måndagar brukar vara speciellt roliga och det är absolut inte en dag som jag ser fram emot och längtar efter. Anledningarna till det är två, den första är att måndag är dagen efter helg och den kommande helgen är så långt borta som den kan vara. Den andra anledningen är att Jonas har sin golfträning på måndagar, vilket innebär att jag och barnen inte ser honom förrän tidigast klockan 19. Och ibland har till och med barnen hunnit somna innan han kommer hem. MEN idag är det lite annorlunda för nu är midsommarveckan här och eftersom jag längtar så efter midsommar är jag glad över att det redan är måndag. Jag är även glad över att vi ska träffa Emelie och Melker i eftermiddag, det ska bli jättekul.

Hoppas ni också har en härlig måndag!

 Joppe och Molle gömmer sig
Molle leker i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar