fredag 13 juli 2012

Svåra tider

Sommaren är här, kanske inte vädermässigt men sommarårstiden är i alla fall här. Som ni antagligen har märkt var det några dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Tyvärr är det så det kommer att se ut några veckor framöver. Snart går Jonas på semester och då lär det bli betydligt värre tyvärr, svåra tider för bloggen nu. Men då och då kommer jag allt skriva några inlägg och berätta för er vad vi har för oss.

Men vi kanske ska börja där vi slutade sist, nämligen i tisdags. Jag och barnen åkte och hämtade upp Moster C som kom med tåget från Göteborg. Joppe blev väldigt glad och ropade Kajjo Kajjo hela vägen till Falköping. På kvällen tog Jonas hand om barnen själv så jag och Carro kunde åka på bilbingo, eller tutbingo som vi säger. Vi åkte till Skövde och hade en mysig kväll tillsammans i bilen med bingospel, godis, jordgubbar, spöregn och vinst x 2. Carro hade verkligen en turdag och lyckades vinna två gånger, det är minsann inte vanligt att få äran att tuta två gånger under samma kväll. Som tur är delade vi på vinsterna så jag kom hem med en tjockare plånbok jag med.


Moster C och Molle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar