måndag 24 september 2012

Joppes idol

Vi har haft en bra måndag jag och mina små killar. Vi tog en promenad till affären på förmiddagen och handlade lite smått och gott. Lagom till att vi svängde upp på uppfarten kom Patrik med "flyttbilen". Patrik hade åkt från Göteborg hem till oss för att hämta en massa flyttsaker som han sedan skulle köra upp till Sälen. Joppe blev verkligen hur glad som helst när han såg Patrik. Jag tror minsann att Patrik är Joppes allra största idol. Joppe var väldigt hjälpsam då vi bar ut alla möbler och så vidare. Han hjälpte till och bar och kämpade och slet. Han gick ner i källaren och hämtade en strandmadrass och ett skaft till parasollen som han la i bilen, gullunge!
 
När Patrik skulle åka fick han till och med kram av Joppe, två stycken för att vara exakt. Det hör inte till vanligheterna att få kramar av Joppe, så Patrik kan känna sig utvald och speciell. Joppe är ingen direkt kramkille, vilket jag önskar att han var ibland. Men då och då kan jag allt få kramar jag också, de kramarna är därför extra värdefulla.
 
 
Joppe kramar Patrik [bild från Instagram]

3 kommentarer:

  1. Vi har också en kram-snål kille men när han väl bjuder på det & pussar värmer det ju mer <3 !

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild!<3
    O du?Det är samma här.Victor kan va lite snål med kramar han med.
    Men när han är trött då duger man minsann... ; )
    hoppas ni får en härlig dag finingar!kRAMAR

    SvaraRadera