fredag 23 november 2012

En dag i Göteborg, en kväll med Lena

Hej bloggen! Hej alla läsare!

Just nu ligger jag i en helt underbar säng på ett mycket fint hotell i Göteborg och har det så bra. Vi har precis kommit hem från Lena Philipssons Drömshow på Rondo. Där har vi avnjutit en trerätters middag, med goda viner och en rolig show. Jag har sett Lena på Rondo förut, men då tillsammans med Orup. Showen var riktigt bra tycker jag och Lena levererade som alltid. Hur snygg är inte människan?!?! Olagligt snygg för att vara....hur gammal är hon...46 år. Helt otroligt!

Snart ska jag släcka lampan och passa på att få sova en sammanhängande sömn, utan att få små fötter i ansiktet, göra välling och stoppa i napp.....Att få sova sammanhängande sömn, är lyx. Imorgon väntar en, förhoppningsvis, god frukostbuffe och sen julshopping. Härligt härligt!

Jag har förresten så många fina bilder att visa er från de senaste dagarna och självklart från idag, men de får ni vänta med tills imorgon eller på söndag att se. Istället önskar jag er en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar