tisdag 29 januari 2013

Tuesday

I skrivande stund är Joppe på förskolan och jag och Molle har precis kommit hem efter en liten promenad till ICA för att handla. Jag tycker vi handlar och handlar, men ändå känns det aldrig som om vi har något här hemma. Konstigt det där eftersom kvittot blir långt varje gång och plånboken tunnare, eller rättare sagt så blir visa-kortet lättare. I eftermiddag efter vi hämtat Joppe på förskolan kommer barnens farmor hit på fika och lek. Barnen kommer garanterat att bli jätteglada, så det blir en liten överraskning för dem. 

Igår planerade jag, Carro och Sara in en mysig tjejkväll i februari. Vi ska ut och äta och dricka vin, ska bli väldigt mysigt och trevlig. Vi pratade om att göra det innan jul, men det blev tyvärr aldrig av. Men nu är det spikat och klart och jag längtar redan! Känns som om det är mycket som händer nu framöver och vi har en hel del inplanerat, kul! 


Joppe med en av sina många många bilar

2 kommentarer:

  1. Åh va härligt det lät! :) Vi får försöka klämma in en mammadejt med Ida med någon kväll innan jag ska föda! :)

    SvaraRadera
  2. Längtar oxå :)

    SvaraRadera