torsdag 21 februari 2013

Fullt upp!

Torsdag idag och jag är så glad över att vi snart har helg igen! Men innan helgen är här har vi en hel del på programmet. Allt innefattar vänner och mat, alltså bara en massa roligheter, med undantag för städningen då. Jag hoppas att jag hinner med att blogga också, men lite pauser behöver man allt. Nu vet ni i alla fall vad jag/vi har för oss dessa tre dagar.

Idag:

Träffa Josse och Vincent, lek på Öppna Förskolan och luncha
Städa
Baka inför fredagsfikat
Skapa "Music Quiz" inför lördag
Handla på systemet

Fredag:

Fredagsfika och lekdejt med Carro, Sara och alla barnen
Fredagsmys med "Fredagsgourmet" med Maja, Jonas, Petra och alla barnen
Göra tårtor inför morgondagen

Lördag:

Handla kalasmat
Laga kalasmat
Fira mig, ännu en gång! Det är roligt att sprida ut firandet :) KALAS!


Bild från i söndags

1 kommentar:

  1. Låter som du har 3 kanondagar framför dig. Härligt!
    Kram

    SvaraRadera