söndag 24 februari 2013

Lördagens festligheter

Igår kväll kom mina föräldrar, Mallan, Michael, Elin, Johanna och lilla Ronja hit för att fira mig. Det var ett tag sedan jag fyllde år, 3 januari, men det har varit mycket det sista så först igår kunde vi fira med dem. På min födelsedag var vi i Sälen, sen hade vi födelsedagsfest med vännerna för att helgen därpå fira igen fast då med Jonas familj. Mina föräldrar var bortresta den helgen så därför fick det bli ett fjärde firande igår. 

Igår bjöd vi på tacobuffé och till efterätt blev det återigen Nutella Semifreddo. Jag fick väldigt fina presenter (som ni får se i ett inlägg senare ikväll) och vi hade en rolig kväll. Jag hade gjort ett music quiz och denna gången var det killarna som vann, dock bara med två ynka poäng så det var väldigt jämt. 

Kameran blev som vanligt glömd, men några få bilder låg på minneskortet i alla fall. Tyvärr inget på söta Ronja som kvällen till ära hade en riktig kalasoutfit. Sötisen sov sig nästan igenom hela kalaset och sov allra bäst när det var livat. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar