måndag 25 februari 2013

Solig start

Veckan kunde inte ha startat bättre, strålande sol och klarblå himmel. Jag har verkligen saknat solen, vilket jag antar att de flesta av er också har gjort. Det har varit grått länge nu trots den vita snön som har gjort att det blivit lite ljusare ute i alla fall. Men idag skiner solen och mitt humör blir genast på topp. Dagen till ära tog jag, barnen och Figo en långpromenad. Solen brände riktigt på benen och i ansiktet men i skuggan var det kallt och en bitande kyla. 

Soliga dagar som denna vill jag vara ute hela tiden. Därför får det allt bli en stund ute i trädgården om en stund. Picknickfilten är framtagen och fikat är klart, det ska bli mysigt att fika ute och skönt för barnen att få leka av sig lite.


Joppe hade spring i benen


Molle var lite skeptisk till att gå när det var halt...


...men traskade på ändå

1 kommentar: