lördag 9 mars 2013

Den eviga frågan...

...vad ska vi göra idag?

Lördag morgon och här hemma har vi varit vakna ett tag. Vi har hunnit äta en god frukost tillsammans, vilket jag verkligen uppskattar. Det är så mycket mysigare att äta frukost tillsammans än att äta själv. Alldeles strax ska jag cykla iväg till gymmet för lördagsspinning. Det ska bli riktigt skönt! När jag kommer hem byts vi av och det är då Jonas tur att åka iväg för att träna lite golf. 

Vad vi ska göra i eftermiddag har vi inte bestämt. Skulle vilja hitta på något kul med barnen men vet inte vad. Skulle gärna åka upp till Mössebergs Djurpark men jag tror inte de har ute så många djur än vilket är lite synd. Men man skulle kanske kunna ringa och fråga. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det känns lite tråkigt att bara vara hemma och inte göra något när vi båda är hemma och verkligen har tid tillsammans hela familjen. 

Ja denna eviga fråga om vad vi ska göra...



1 kommentar:

  1. Tips om det är samma fråga imorgon - bio i Skara :) 14:15 går Alfons på grand :) Vi tänkte gå dit och mumsa popcorn med Melker - mysigt värre!

    SvaraRadera