måndag 4 mars 2013

Innemys, utelek och gym

Jag och barnen har haft en bra start på måndagen. Vi började dagen med Bolibompa, lek, fruktstund och lite plock innan vi gick ut för att ta en promenad. Solen sken skönt men det var riktigt kallt i vinden. Efter vår promenad beslöt vi oss för att stanna ute i trädgården och leka. Molle ville åka bobby car och traktor medan Joppe helst ville springa runt överallt. Det märks på barnen, i alla fall på Joppe, att han längtar efter våren. Han vill gärna ta ut alla uteleksaker från garaget och försöker få bort snön som är i vägen. Jag längtar också till våren och framför allt till att slippa dra på barnen overall. Molle kommer garanterat tycka att det är befriande att slippa ha overall på sig, stackarn kan inte alls röra sig så bra som han gör utan. 

Om en liten stund ska jag till gymmet, ska bli riktigt skönt att röra på sig. Jag tränade varken i lördags eller i söndags. I lördags var jag alldeles för trött med tanke på att jag knappt sov alls på natten och igår ville jag heller spendera eftermiddagen ute med barnen. Så därför känns det lite extra skönt att ta sig till gymmet idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar