söndag 17 mars 2013

Kalashelg

Vilken kalashelg vi har haft! I lördags var det Joppes födelsedag och släktkalas. Idag har vi haft barnkalas här hemma. Nu ikväll gick jag igenom alla bilder från kameran för jag hade tänkt visa er och berätta om vår kalashelg. Det gick sådär kan jag säga. Jag satte mig med datorn i sängen och gick igenom alla 689 kort. Eller rättare sagt så skulle jag gå igenom alla 689 korten. Efter kort 233 tog det snabbt och oväntat stopp, helt plötsligt var klockan alldeles för mycket, nacken gjorde ont och jag var.... Nyvaken. Vad hände där egentligen? Efter en liten funderare förstod jag att jag måste ha somnat mitt i rensningen av bilder. Så ett kalasfyllt blogginlägg får ni tyvärr inte ikväll. För jag är så trött att jag knappt ser vad jag skriver.

Hur som helst ville jag mest bara titta in och säga hej och meddela att det riktiga kalasinlägget kommer imorgon. 

Nu säger jag god natt på riktigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar