söndag 21 april 2013

Utomhus!

Liksom lördagen spenderades söndagen utomhus. Inte lika mycket som igår men nästan. Vi började dagen med en cykeltur, cyklade runt utan mål eller stopp. När vi kom hem bestämde vi oss för att stanna ute i trädgården och leka eftersom barnen var lite trötta och gnälliga. Det är mycket lättare att få dem att piggna till ute. Molle lyckades till och med vara vaken fram till lunch och åt med god aptit (vilket inte hör till vanligheterna här hemma). När maten var i magen tog jag en promenad med Molle i vagnen så han kunde somna. Han somnade nästan direkt och fick fortsätta att sova ute medan jag gick in och avlöste Jonas som ville åka ut till golfbanan. Under tiden tittade jag och Joppe på film, jag passade även på att förbereda lite inför morgondagens jobb. 

Nu ska jag alldeles strax stänga ner datorn och förhoppningsvis få sova gott. Imorgon är det måndag och ny vecka. En vecka full med jobb, förskola och kvällsmys. Hoppas ni har haft en fin helg och att solen har lyst på er också. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar