torsdag 11 juli 2013

Hem ljuva hem

Igår kväll innan klockan 22 körde vi upp med bil, packning och två sovande barn på vår uppfart. Hem ljuva hem! Som vanligt är det jätteroligt att ha semester och vara bortrest men det är alltid lika skönt att komma hem. Uttrycket "Borta bra hemma bäst" stämmer verkligen. Vi har haft riktigt härliga dagar i Fjällbacka med mycket sol och fint väder. 

I skrivande stund sitter två otroligt trötta föräldrar i soffan medan två otroligt pigga (hur de nu kan vara det!?!?) barn leker bredvid. Hem ljuva hem började verkligen inte med sovmorgon. Molle vaknade till sent igår kväll och kunde inte riktigt komma till ro. Med andra ord somnade vi sent för att sedan gå upp och starta dagen vid 05:30. Hur orkar barnen undrar jag?!? Jag har i alla fall orkat packa upp all packning, sortera tvätt, tvätta och göra frukost. Men jag känner mig mer död än levande. 

Nu tror jag att jag ska försöka orka mig ut på en liten promenad. Känner att jag behöver få lite frisk luft och rensa huvudet för att orka med den här dagen. Hörs ikväll! Då kommer det även en hel del bilder från vår vistelse i Fjällbacka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar