onsdag 6 april 2011

Här hemma just nu

Joppe ligger vaken i sin säng, men jag vill inte gå in och störa honom. Jag tjuvkikade in och såg att han ligger och myser med sin filt och lammet. Skönt för honom att ligga kvar där lite till och bara mysa och gosa.

Senare idag ska jag till gymmet på spinning, sen när jag kommer hem ska jag skynda mej in i duschen, äta kvällsmat med familjen, natta Joppe och sen bara gosa ner mej i soffan och kika på tv. Ikväll är det "Sveriges Mästerkock" och "Greys". En riktigt tv-kväll, vilket är härligt!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag med badhuset! Är badhuset i Skara bra? För det är väl ganska så nytt?

    SvaraRadera
  2. Han är ju så förbaskat söt!
    Här kommer en hel hög med styrke o peppnings kramar till dig!!Inte för att jag tror att du behöver dom!Du är ju så himla duktig med din träning!
    Massa kramar

    SvaraRadera