torsdag 26 januari 2012

Lunchdejt

Idag hade jag och Molle lunchdejt med Petra och Charlie. Petra tog vägen förbi ica och handlade lite ingredienser till lunchen innan hon kom till oss. Sen kockade vi ihop en god fiskgryta med färsk pasta och sallad. Petra fick även agera tvåbarnsmamma medan jag gick och hämtade Joppe på förskolan. Inte illa att vara tillfällig tvåbarnsmamma åt två små killar, varav den ena är 2 månader och den andre 7 månader. Barnen hade nog till en början skött sig bra i alla fall ;)

Nu ska jag fixa till mig lite, för om en timma blir jag upphämtad av Maja och Petra. Då ska vi åka till Enjoy och äta och prata om allt mellan himmel och jord. Ska bli jättekul verkligen!

Bilder från vår lunchdejt tidigare idag

2 kommentarer:

  1. Carro-Mamma till Elsa o Max26 januari 2012 kl. 18:28

    Äter inte fisk, men det såg gott ut ;)
    Hoppas ni får en trevlig kväll :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Fina dom är killarna! :) Kan inte tänka mig annat än att det gick bra för Petra som inhoppande tvåbarnsmamma med såna godingar :)

    SvaraRadera