torsdag 20 januari 2011

Att hitta rätt...

Jag har testat det mesta när det kommer till träning på gym och vet numera vad som passar mej allra bäst. För några år sedan frågade en vän mej om vi inte kunde träna spinning. Jag svarade bestämt nej och sa att det var inget för mej, sitta där på en cykel och stirra in i en vägg till ev. dålig musik. Hur som helst så tänkte jag att jag får väl i alla fall pröva en gång. Vilken tur att jag gjorde det! Underbara svettiga spinning vad jag älskar dej! När jag har varit på ett spinningpass så känner jag verkligen att jag har tränat. Jag är trött i hela kroppen, svettig och fullkomligt helt slut! Precis så vill jag känna när jag har avklarat ett gympass. Härligt!

Jag tränade spinning i söndags, måndags och igår [onsdag] och jag längtar redan till nästa pass som är på söndag. Dock är jag lite sugen på att kolla om det finns plats på passet på fredag 16:30. För mej är det precis lagom att träna spinning 3-4 gånger i veckan.
God morgon önskar vi er!

2 kommentarer:

  1. Det härligaste med att träna tycker jag är att få sån energi! och de verkar ju du få oxå:) härlig läsning! :)

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen jättegott. Jag ska laga det till helgen igen ;-) Det kan ätas flera gånger om...

    Åh, jag som OCKSÅ älskar spinning. Det är absolut det enda träningssättet för mig. Just nu tränar jag ca 2-3 ggr i veckan, hinner inte mer pågrund av mina studier. Men jag längtar precis som dig efter varje pass. Jättekul är det!

    SvaraRadera