söndag 30 januari 2011

Besviken

Det ordet passar mycket bra in på hur jag känner mej, besviken! Det var tyvärr ett av de allra sämsta spinningpass jag någonsin varit på idag. Hade jag gillat att bränna kalorier till lugn stretchmusik från 60-talet, bara långsamt tempo och korta låtar så hade det varit jättebra. Men det är inte så jag vill träna! Jag vill bli totalt slut, svettas så det droppar och ge allt jag har. Idag gick jag därifrån med massa ork kvar och knappt svettig. Lite synd, men samtidigt fanns det säkert människor där som tyckte att det var ett av deras bästa pass.

Nu kikar jag och Jonas på någon film på Canal+. Den verkar inte jättebra direkt, men det fanns inte så mycket annat att välja på. Jag mumsar fruktsallad med massor av hallon och kesella vanilj till det. Jonas vräker i sig en massa godis. Jag köpte tre påsar till honom så det ska väl räcka.

1 kommentar:

  1. Okej, ja vi köpte en Kronan som första vagn och den var väl bra till en början men när jag inte orkade lyfta in den i bilen och kom på hur skönt det var med svängbara hjul så ville jag ha en annan! Inte så lätt att veta när man aldrig haft vagn innan. Vi köpte den begagnad, hade velat haft en ny Emmaljunga med svängbara hjul men eftersom att både jag och Nikals var arbetslösa till en början av graviditeten (Melwin var ju inte planerad) så fanns de inte så mkt pengar att lägga på vagn. Nu är jag inne på min fjärde (jag vet de är helt galet) men är sååå nöjd med min Brio Go nu:)
    Till nästa bebis vet man ju vad man ska kolla efter. Kanske man kan välja rätt från början, ha ha. Åh de programmet vill jag ha! Tack för tipset! Vet du var jag kan ladda ner de? Har du ngn länk? Googlade på de men hittade inte.

    SvaraRadera