söndag 30 januari 2011

På med träningskläderna!

Sent igår kväll lade vi ut Joppes första vagn på blocket och tidigt i morse började det redan ringa. Ett par kom och kollade på vagnen på förmiddagen och köpte den. Vi hade tänkt sälja den redan tidigt i höstas, men jag orkade inte ta ta upp vagnen och ta kort och Jonas tycker att det är onödigt att sälja den. Hur som helst så fick vi tummen ur igår och tog upp vagnen och fotade den samt lade ut den på blocket. Det var flera stycken som ringde och ville ha den. Skönt att vi fick gjort sålt den idag!

Något som också var bra var att vi hann städa innan också. Haha jag var ju på städhumör men hade ingen dammsugare. Men vi var hemma hos mamma och pappa och tog med deras. Så Jonas dammsög överallt och jag dammade. Så nu har vi rent och fint hemma, älskar rent och städat. Jag mår så mycket bättre då och är betydligt gladare.

Om en stund ska jag iväg till gymmet, ska bli skönt att ta en liten promenad dit i det fina vädret. Ska möta upp Maja på vägen också. Förr gillade inte jag att träna på helgen, men nu älskar jag det. Riktigt skönt att träna på söndagar, ingen vilodag här inte!

2 kommentarer:

  1. Hurtbulle! Måste vara kul o vara så hurtig som du;-)

    SvaraRadera
  2. Skönt. Har också haft tur att få sålt mina vagnar snabbt. Vad hade ni för ngn?
    Fin blogg du har. Blir lite sugen på att byta men tråkigt att lämna allt man skrivit bara:/ Roligt att man kan lägga in bilder på massa olika sätt. På blogg.se kan man ju bara lägga in ett rakt upp och ner....

    SvaraRadera