måndag 24 januari 2011

God Kväll!

Här hemma har vi en lugn och skön kväll. Samtliga familjemedlemmar är trötta och gör minsta möjliga. Joppe sover sött i sin säng, Jonas halvsover i soffan och jag sitter i soffan med datorn i knät. Spinningpasset var helt okej idag, lite för mycket styrka och lite för lite kondition för min smak men annars var det bra. Gillar mer när det är riktigt fartfyllt och tufft konditionsmässigt.

Imorgon ska jag och Joppe bara ta det lugnt. Vi ska bara mysa runt här hemma och leka mycket. Det blir givetvis en promenad med Figo och eventuellt en sväng till någon mataffär för lite handling. På kvällen ska jag åka till Lidköping tillsammans med mina fina vänner Ida, Chris och Emelie. Vi ska till The View där vi ska käka gott och dricka lite vin kanske. Tack vare våra fina barn lärde vi känna varandra och det är jag jätteglad över. Tack för att ni finns ♥

2 kommentarer:

  1. Tack själv härliga, underbara människa! ♥

    SvaraRadera
  2. Tack själv fina du! Ser verkligen fram emot att träffa er imorgon, det var jätte längesen jag träffade er nu! Ska bli rOOOligt!!!

    SvaraRadera