måndag 24 januari 2011

Vårnyheter!

Det kliar i fingrarna, jag vill köpa vårkläder! Ganska väldigt mycket snart, eller typ JUST NU! Det börjar ju komma, men jag vill se mer! Jag vet att det är långt kvar tills våren är här, men jag längtar så otroligt mycket efter våren. Polarn o Pyret har jag spanat in och nu väntar jag på att få se lite vårnyheter från andra ställen som exempelvis Villervalla. Zara Baby har jag hittat en hel del på också. Ska till Göteborg med Maja, Therese och Petra i februari och är jag riktigt snäll kanske de låter mej få springa in dit en snabbis.

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket!
    Idag mådde hon lite bättre men jag vill fortfarande att de kollar vad det är så att det inte kommer tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Ja dom är såå fina! Alfred önskar sig en blå body :) Men tänk positivt.... det kommer komma mycket mer :) Det som är tråkigt är att dom som gillar tex POP har ofta samma saker på sina barn.. därför måste POP skaffa större utbud :) Tycker jag låter som en bra idé.. kanske inte plånboken :) hehe full fart till -----> VÅR!

    SvaraRadera
  3. Jag sitter precis på POPs sida och kollar för jag hade när jag vaknade fått nyhetsmail från dom.. och den där randiga rosa klickas nog hem allra minst.. ;o)

    SvaraRadera