onsdag 26 januari 2011

Hej Gymmet!

Snart är det dags att börja traska iväg mot gymmet. Självklart är det spinning som hägrar! Efter all mat jag bokstavligen vräkte i mej igår på The View kan jag behöva ett ordentligt spinningpass. Sen får jag ju träffa Majsen [Maja] också vilket gör det hela klart mycket bättre. Jag vill verkligen träna på fredag också, men kollade listan i måndags och fredagens pass är överfullt. Hoppas någon snäll liten rackare vill vara så snäll och avboka sig så jag får plats. Ska kolla listan idag igen både innan och efter passet, ibland kan man ha tur, eller flax som jag alltid säger. Nej, nu måste jag kila!

2 kommentarer:

  1. Hot mama! Den bilden skulle Stadium kunna tjäna en hacka på :)

    SvaraRadera
  2. Mycket duktigt. För mig blev det inget igår pga att jag inte hade barnvakt. Men ikväll blir det en 5km promenix iaf. Bättre än inget.

    SvaraRadera