onsdag 26 januari 2011

Träningskväll

Spinningpasset var helt okej idag, kanske inte ett utav de bästa men okej. Skönt att träna i alla fall. Listan för spinningpasset på fredag var tyvärr fortfarande fullt, typiskt! Får väl ta och ringa på fredag och kolla om någon har avbokat sig. Nu är Jonas iväg och tränar, han skulle både till gymmet och till handbollsträningen. Så han är borta 3,5 timma. Skönt för honom men tråkigt för mej!

Joppe somnade så fort jag la honom i sin säng, men jag fick inte i honom någon välling alls. Han åt smörgås med leverpastej precis innan så jag får väl skylla mej själv. Hoppas han inte vaknar i natt och är hungrig bara. Jag menar inte att jag har något emot att ge honom mat på natten, problemet är att han inte somnar om på några timmar då. Men men det är smällar man får ta, allt för min älskade Joppe.

3 kommentarer:

  1. Hejja Jonas, han kommer va göör stark efter 3,5 timmas träning!

    Va söt han är Joppisen! <3

    SvaraRadera
  2. Vilken liten goding han är, Joppe :)

    Hihi ja visst är vitt en underbar färg! Ni verkar ha det väldigt fint hemma hos er!

    SvaraRadera