söndag 27 februari 2011

Dags för skratt

Spinningen tidigare i eftermiddag var [tack och lov] jättebra. Det var tufft tempo och mycket kondition, vilket jag tycker är allra bäst. Är glad över att jag genomfört 4 spinningpass denna vecka, känns riktigt bra!

Nu har vi precis avnjutit en mycket god middag, det var så gott att jag åt alldeles för mycket. Så det var tur att spinningpasset innan var bra. Nu sitter vi och väntar på att älskade Solsidan ska börja, det är verkligen hur bra som helst tycker jag. Sen får vi se om vi hinner med att se en film. Jonas skulle visst kika på någon "zombie-serie" eller vad det nu var och det tänker inte jag se på i alla fall.


4 kommentarer:

  1. Vad du är flitig med spinningen!!! Heja heja!

    SvaraRadera
  2. Jag måste erkänna att jag faktiskt visste att det var du. Eftersom jag har sett dig på kort på bloggen. Sen tror jag att jag kan ha sett dig någon gång med Therese o Maja faktiskt förr i tiden. Sen vet jag ju att du umgås med Chris. Visste inte om jag skulle hälsa eller inte. Blev gör osäker. Tänkte att du kanske inte vet hur jag ser ut eller vem jag är så. Är ju sämst på att lägga upp bilder på mig själv på bloggen. Jasså, Maja kände igen mig? Det trodde jag faktiskt inte, såg inte så ut. Måste erkänna att jag verkligen gillar din blogg- en av mina favoriter. Gulligt av dig att du hade tänkt hälsa om du hade vetat att det var jag=)

    SvaraRadera
  3. TACK vad gullig du är- det är kul att höra. Jag la allt märkte till vad du köpte också. Den som får det paketet kommer bli glad=) Kul att vi la märke till varandras inköp=) Vad tråkigt- hittade du inget som föll dig i smaken? Kan tänka mig att Joppisen har massor med kläder från den butiken som det är. Ser så ut eallafall (bilderna).

    SvaraRadera
  4. Finns INGET som är bättre än Solsidan!Galet bra!

    SvaraRadera