söndag 27 februari 2011

Verkligen dags...

...för Linda att gå och lägga sig. Problemet är bara att jag har så svårt för att somna jämt. Jag är trött, men kan inte riktigt koppla av. Jag ligger och tänker på en massa saker, planerar upp morgondagen, funderar, tänker lite till och blir stressad över att Jonas minsann kan somna på bara en fjuttig liten minut. När jag väl slutar att tänka [ja försöker i alla fall] så ligger jag bara och tänker på att jag inte får tänka på något. Usch och fy! Önskar verkligen att jag hade lätt för att somna, för det är ju så himla skönt att sova.

Min lille goding sover i alla fall sött och det är jag glad över!


2 kommentarer:

  1. Tänkte att paketet var till Melker. Han o hans mamma kommer bli super glada=) Verkligen bra handlat. Han hade den bodyn på sig i butiken. Köpte långkalsongerna när jag var där faktiskt. Älskar det mönstret. Joppe kommer passa jätte bra i det. Förstår att du väntar är väl allra bäst. Så slipper man byta o hålla på sen. Basplaggen från villervalla är ju jätte bra. Var på Rydéns idag o skulle köpa röd, turkos body. Samt tights. Men fanns knappt några enfärgade bodies kvar. Dem har ju så få storleksmässigt. Helt galet egentligen. Hoppas du hittar det du vill ha eallafall.

    SvaraRadera
  2. Du kan ju alltid prova att läsa en bok, då brukar jag bli trött på nolltid ;)

    //Alexandra

    SvaraRadera