måndag 28 februari 2011

Måndagslistan v.9

Idag, måndag är jag glad för att...

Det är sista dagen i februari, det börjar närma sig vår
Joppe är frisk
Jag tycker det är roligt att träna, jag är långt ifrån att börja tröttna
Moster Carro var hemma några dagar förra veckan, har saknat henne så mycket
Det börjar närma sig Joppes 1-årsdag
Vi har börjat planera in lite småresor och utflykter vi ska göra i vår och sommar
Jag har underbara vänner som betyder väldigt mycket för mej

Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig lista!
    O småtripper är ju så himla mysigt!

    Duktiga duktiga dig som tränar så!Var 100 år sen jag va på spinning o då höll jag fasiken på att kräkas...ha ha ha SNACKA om att man kan ta ut sig fullständigt under ett sådant pass!!Härligt.(efteråt...) ha ha ha
    Hoppas ni får en härlig måndag!KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbar lista. Skönt att Joppe är frisk. Grattis lilleman i förskott och härligt att du orkar med träningen. En annan ska igång idag igen efter 3veckors uppehåll :(

    SvaraRadera
  3. Heja Linda!!! Genom tacksamhet kommer lycka <3

    SvaraRadera
  4. Det är så härligt med måndagslistor!

    SvaraRadera