lördag 19 februari 2011

E du go eller?

Dagen i Göteborg har varit mycket innehållsrik och rolig. Vi besökte många bröllopsbutiker och i den sista hittade Maja äntligen sin blivande brudklänning. Maja var så vacker i den och jag är så glad för hennes skull. Det blev tyvärr inte så mycket mer shoppat för tiden rann ut, men det viktigaste var ju självklart att hitta en fin brudklänning till Maja. Medan vi var i Haga och fikade tog vi en snabb titt inne på "Haga Hem" som är en mysig och fin inredningsaffär samt en sväng inne på "Villervalla". Efter en sen lunch på "Jensens Böfhus" sprang jag och Petra sprang in på Zara Baby 5 minuter innan de stängde. Kom ut med två presenter, en till lilla Andréa och en till 1-åringen Liwia. Tyvärr hann jag inte kolla något till min lille Joppe. Skulle även skynda mej in på Polarn o Pyret inne på femmanhuset, men butiken var stängd för renovering. Typiskt! Dagen har varit jättebra och det har varit en ära att få vara delaktig i valet av Majas brudklänning. Tack tjejer för idag!

3 kommentarer:

  1. Tack för en härlig dag ;) skulle inte klarat det utan er! Ni är bäst!

    SvaraRadera
  2. Jaa oerhört enkelt.. och GOTT :o) Vad kul att ni hittade en klänning där tillslut, jag undrar jag hur pirrighetskänslan är inför sitt bröllop ;oP måste vara underbart, samtidigt som stressigt!

    SvaraRadera
  3. Tack för stödet! Det värmer verkligen!

    Du.-.. Du och hon på bilden till vänster- satan i gatan vad ni är lika varandra! :-) Vem är det?

    SvaraRadera