söndag 20 februari 2011

Skojar du?!

Hur kan det redan vara söndag? Nu fick jag lite "helgen-är-snart-över-panik". Nu måste vi ta tag i dagen känner jag och därmed basta! Idag är jag sugen på shopping igen, kanske blir det en tripp till Skövde om jag orkar. Eller så blir det till att fixa och dona här hemma, vilket jag också känner för. Senare i eftermiddag blir det ett välbehövligt spinningpass i alla fall. Efter all god mat, fika och godis jag bokstavligen vräkte i mej igår behöver kroppen bränna kalorier. Joppe är fortfarande föryld men som tur är har han ingen feber denna gången heller. Han får i alla fall en innedag för att kurera sig ordentligt.

3 kommentarer:

  1. Vad snyggt! Fast det i fler färger? Röd- lila o grönt? Känns som det är dem färgerna nu. Ser att det inte har kommit in på deras hemsida ännu. Men det är väl på G.

    SvaraRadera
  2. Jaa hoppas dem kommer in snaaaaart i webbutiken.. Men du, vilken butik kunde du finna dem i redan??

    SvaraRadera