söndag 20 februari 2011

Insnöad på vitt

Jag är helt insnöad på vitt, som ni kanske har märkt vid det här laget. Vi har väldigt mycket vitt här hemma [till min belåtenhet], men än finns det mycket som jag gärna skulle vilja byta ut eller åtminstone förvandla till vitt. Det verkar som om min käre Jonas börjar gilla vitt allt mer och mer nu i alla fall. I fredags började han nämligen med att måla om en inbyggd garderob som vi har i vårt datarum, som tidigare har varit i ek. Jag behövde inte ens tjata, det är faktiskt sant! Jag har inte ens nämnt att jag vill ha den vit...eller jo det har jag men det var väl minst 2 månader sedan [det kan väl knappt inte räknas?].

I butiken "Haga Hem" köpte jag hem ännu en ljuslykta. Känner ni igen den? Det är en sådan som jag redan har, fast den är vit. Hur som helst så gav jag den till Jonas i present, så att han i sin tur kan spraymåla den vit och ge den i present till mej. Hur bra som helst! Det vita kronan som jag redan har är min allra finaste ljuslykta och den här nya ska få en hedersplats på vårt nya köksbord.

5 kommentarer:

  1. Haha du är rolig du! Bra initiativ av Jonas! Vitt är snyggt!

    SvaraRadera
  2. Här är en till som är insnöad på vitt! Min blick går bara mot vita grejer när vi är inne i möbleaffärer. Bort med all ek o in med mer vitt åt folket ;)

    SvaraRadera
  3. Haha! Det nog mycketjättetroligt att JM helt alldeles själv kom på den idén! Bildbevis efterlyses! Kram

    SvaraRadera
  4. Du skulle köpt 2 och sen skickat den till mig, SOOOOOOOM jag letar!! haha..

    SvaraRadera
  5. Kan han fixa så ett valnötsbord blir blanktvitt? :) Eller målar de bara väggar på hans jobb?
    Haha. Jag är desperat ang bord nu! :)

    SvaraRadera