torsdag 17 februari 2011

Glada besked

Ett mycket efterlängtat sms:
"Dina varor finns att hämtas på Em i Skövde".

Åh vad jag blev glad nu! När Jonas kommer från jobbet bär det alltså iväg till Skövde i målarbussen för att hämta våra nya kära vita matplatsmöbler. Mormor och morfar ställer förhoppningsvis upp som barnvakt så jag kan följa med Jonas. Kom på att jag måste ta en bild på hur köket ser ut nu med de möbler vi har i ek, så ni kan få se skillnaden sen när vi får upp de vita.

Jag blev även glad när jag fick detta brev i brevlådan i veckan. Jag var nämligen med i en smoothie-tävling hos FruSofie och vann värdecheckar från Nestlé.

3 kommentarer:

  1. Härligt att du levde på hoppet! :)

    SvaraRadera
  2. klart du ska göra före å efter bilder!! alltid kul...den nya blir dessutom ännu finare då :-)

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha så himla mysigt hemma :D kan du inte visa mer kort på ert hem??

    kram

    SvaraRadera