torsdag 17 februari 2011

I ♥ SUSHI

Direkt när mina föräldrar kom hem från jobbet, lämnade vi Joppe där och åkte raka vägen till Skövde. Där hämtade vi alla paket med möbler. Vi har inte packat upp dem ur kartongerna ännu utan väntar till helgen. Ska bli riktigt spännande att se hur det kommer att se ut. När vi ändå var i Skövde så köpte vi med oss sushi hem, det finns inte att köpa i Skara så man får passa på när tillfälle ges. Så nu ikväll har vi mumsat i oss allt och det var riktigt gott.

Joppe har äntligen somnat trots att han inte fick i sig en droppe välling ens. Han har blivit riktigt förkyld idag, vet inte vart han har fått det ifrån då både jag och Jonas inte alls är förkylda. Men han har varit pigg för det mesta idag och ingen ferber än så länge. Han har aldrig haft feber, så jag hoppas att han slipper det. Nu hoppas jag bara att han blir frisk tills på måndag, för då ska Joppe på sitt allra första barnkalas.


4 kommentarer:

  1. Åh MUMS! Vad spännande att se hur det blir ert nya möblemang :)

    SvaraRadera
  2. *avis* Undrar om man kanske ska unna sig lite sushi under den barnfria helgen. Jag ÄLSKAR också Sushi!

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig smakat sushi ska jag erkänna men det kanske är dags att glra det ;o) Det ser ju gott ut!

    Jag skulle vilja fråga dig om recept till Vaniljpannacottan och det där goda kessella vaniljgrejen du brukar göra :o)
    Jag är så sugen på att göra något gott i helgen..

    Kram

    SvaraRadera
  4. åhh sushi, vart köper ni de i skövde?? ja älskar de oxå, men inte Jonas tyvärr.....
    Stackars Joppe då, krya kramar från oss

    SvaraRadera