måndag 28 februari 2011

Kampen mellan kvinna och man

Det var ett riktigt bra spinningpass i dag! Jag hade mycket ork och kraft så jag lade på ännu mer motstånd än vanligt. Man märker verkligen hur viktigt det är att äta bra när man tränar, man orkar så mycket mer då. Nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag äter skivat äpple med kesella. Jonas är lite småtråkig för han spelar PS3. Han tycker i och för sig att jag är super-duper-mega-tråkig som bloggar, så det gör inte så mycket. Jag hoppas bara att jag kan övertala honom att vi ska kika på Big Brother sen. Men min övertalningsförmåga brukar vara ganska stark eller rättare sagt väldigt stark ;) Så vi får se vem som viker sig först, jag röstar på Jonas!

3 kommentarer:

  1. Dem jackorna är riktigt snygga. Dock känns vit som en "farlig" färg. Får hoppas att jag inte ångrar mig. Vad har du tänkt att ha för vårjacka till Joppe? Hoppas du får som du vill=)

    SvaraRadera
  2. Okej- det är ju skit svårt att bestämma sig för vilken! Vilka funderar du på? =) Är det från Polarn O. Pyret eller nån annan jacka? =)

    SvaraRadera